Ebba.a.lovgren

Alla inlägg under december 2013

Av Ebba Lövgren - 29 december 2013 08:22

Hej, idag ska jag först till min kusin Ella och sen ska hela familjen till stan och se på hobbit. Ikväll ska Fanny sova Hoos miiig, äntligeen. Hoppas vi får fira nyår tillsammans annars kommer jag ha så sjukt tråkigt..... Hatar att vara yngst, då får man aldrig göra något kul. Men ja just nu ligger jag i sängen och är sjukt trött, sks försöka ta mig ner till duschen nuu. Hejdåååå

Första seriösa bilde! ;D

Av Ebba Lövgren - 28 december 2013 19:58

Hej! Jag kommer antagligen inte få fira nyår med min älskade Fanny så jaa. Hur jag vill ha de är såhär att jag vill inleda 2014 med Fanny och sen bara ha så jävla kul...

Jag vet inte om jag är kär eller inte... De är så sjukt jobbigt....

Av Ebba Lövgren - 27 december 2013 23:21

Hej! Idag var de en sjukt bra dag, var med Fanny o gick på stan. Sen så träffade vi dejan o ett par av hans kompisar, vi hade iallafall kul och ja. Imorgon är de lördag, då ska jag se på bio med fannyyyyy. Kommer sakna henne något sjukt när hon åker hem igen........... Nu ska jag sova. (Ovanligt) men godnatt ????

Av Ebba Lövgren - 26 december 2013 23:07

Hej! Idag har jag o Fanny bara chillat runt på stan, vi gick omkring helaaaa dagen och ja, med nya hunters får man rätt så ont i benen. Imorgon ska jag o Fanny vara igeen, vi ska gå på stan igeen. Ååh älskar att ha henne här på Gotland, hon är en av minabästa vänner. Snart är de väl min tur att hälsa på henne i stockholm. Synd nog så åker hon hem om en och en halv vecka.....aja, vi ska ännu hinna göra massor saker. Som i helgen ska vi se believe Movie. Nu ska jag sova för att orka upp imorgon.... Aja hejdå!

Bejb????

Av Ebba Lövgren - 25 december 2013 21:24

Hej, haha såg att bloggens sök grej är ännu ebbaml.bloggplatsen.se medans de på information står att den heter ebbaAL.. jah, fattar inte hur jag lyckas. 

Av Ebba Lövgren - 25 december 2013 19:25

Hej! här kommer bilden på mina julklappar samt lite mer ;) 

 

Fick Ganska mycket mer men de var rätt så svårt att ta kort på dem med kameran. 

Fick ju äntligen mina hunters o de jag ville ha, fick också GTA 5 och the sims3 semesterparadis


Här kommer det lite bilder från en dag då familjen och mostrarna med sina familjer var på en strand och tog kort.

 

   jag och min storasyster fanny. Jag är till höget och hon till vänster.   

 

Mina älskade föräldrar.

 

Och jag. 

Nu ska jag se på tv med familjen, för imorgon ska jag äntligen träffa min äslkling, Fanny från stockholm.

Uppdatering i kväll/imorgon och jag kommer byta namn på bloggen till EbbaAL som står för Ebba Amelia Lövgren.

Jag hade bara M:et för Malmqvist för att ja, Wilma heter det och nu är vi inte vänner längre pga olika skäl. 

Puss o kram skumbanan, kom ihåg att från och med imorgon kommer bloggen heta EbbaAL.bloggplatsen.se :) 

Av Ebba Lövgren - 24 december 2013 22:19

Hej, idag har de varit en sjukt bra dag, imorgon får ni reda på vad jag fick+bilder. På torsdag ska jag o Fanny se believe Movie, om jag kan sova någonstans i stan vill säga. Bion börjar liksom 21.00 :/ jag bor 45 minuter från stan så de skulle bli lite krångligt att åka buss. Jaja, vi får hoppas på de bästa. En sak jag kan säga är att jag iallafall är en tjej i mängden nu som använder hunters hela tiden. Kärlek?? Men ja nu ska jag sova, inte varit hemma på hela dagen men ja, hoppas ni haft en riktigt god jul. Hejdå!

Av Ebba Lövgren - 23 december 2013 22:21

Hej! Jag är så sjukt dålig på att blogga, har fullt upp med att försöka bli frisk igen.... Imorgon är de julafton l nu är de uppesittar kväll. Massor med bilder kommer upp imorgon. Dagen ser ut såhär, börjar dagen med julkalendern, sedan så äter jag frukost med familjen. Efter de gör jag i ordning mig och åker till min fadder med Fanny o mamma, sen kommer vi hem o går bort till farmor och äter lunch, sen går vi hem till lillkusinen Williams familj, alltså moster. Sen så ser vi Kalle anka o öppnar paket, sen går vi nog hem. Ja! Men ni hör mer ifrån mig imorgon hejdå!

Presentation


Hej! jag är en 12 årig tjej som älskar dans och mode, på min blogg får ni läsa om mitt liv, dansen, och ja mode!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha för grejer på bloggen ?
 Dagens outfit
 Frågestund
 Smink video
 Bara vanliga videos
 Eller fortsätta som jag gör

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Bara en liten biild av mig

   


Ovido - Quiz & Flashcards