Ebba.a.lovgren

Alla inlägg under januari 2013

Av Ebba Lövgren - 29 januari 2013 07:01

Godmorgon idag blir det dans igen. Ska ju först gå i skolan och sen får man rusa till bussen;) blir nog inte så mkt inlägg idag , men jag ska ladda upp en smink video när jag har tid:) har ganska mycket att göra på dagarna. Om ni vill skriva t mig så kan ni kika mig ebbis0117 :) puss o kram hejdå <3

Av Ebba Lövgren - 27 januari 2013 09:23

God morgon! Idag ska jag nog se på fotboll för spela vet jag inte om jag får
:( är förkyld och hostar jätte mycket ;| men jag vet inte mer vad jag ska säga fortsätt att tipsa mig om grejer att ha på bloggen . Puss puss på er hejdå <3

Av Ebba Lövgren - 26 januari 2013 07:26

Hej på er jag vaknade kl sju för att jag ska spela ga cup så är jätte trött . Just nu försöker jag äta klok frukost men det går inte , idag ska det bli en smink video kanske senare ikväll om jag inte är hos någon kompis . Vårat lag ska vinna hela jävla cupen har vi bestämt vi var ju nära 1:a plats sist i en annan cup. Puss o kram på er nu måste jag käka frulle <3

Av Ebba Lövgren - 23 januari 2013 20:51

Hej idag så har jag varit i skolan vi såg på någon bio sen efter skolan så gick jag hem och bakade kladdkaka , så att jag hade något gott att äta efter fotbollsträningen ;) just nu sitter jag vid tvn och ser på Sveriges mästerkock och typ gör nada :) men jag har typ ingenting mer o säga blev tyvärr ingen frågestund i dag så får se när det blir ;) puss o kram på er <3

Av Ebba Lövgren - 22 januari 2013 20:55

Tjuu på er idag har jag varit i skolan och efter det sprang jag till bussen för att jag skulle dansa lite men snart ska jag gå o lägga mig är trött ;) ska nog köra en liten frågestund i morgon/fredag vet inte riktigt men ska fixa lite grejer när jag har tid puss o kram på er <3

Av Ebba Lövgren - 22 januari 2013 08:39

Ja det. Är dans idag omg vad kul men nu måste jag gå på lektion så skriver mera senare

Av Ebba Lövgren - 21 januari 2013 08:36

Mot skola nu då

Av Ebba Lövgren - 19 januari 2013 20:18

Hejsan myser med bella med skräckfilmer och snart choklad pudding <3

Presentation


Hej! jag är en 12 årig tjej som älskar dans och mode, på min blogg får ni läsa om mitt liv, dansen, och ja mode!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha för grejer på bloggen ?
 Dagens outfit
 Frågestund
 Smink video
 Bara vanliga videos
 Eller fortsätta som jag gör

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Bara en liten biild av mig

   


Ovido - Quiz & Flashcards