Ebba.a.lovgren

Alla inlägg under november 2013

Av Ebba Lövgren - 30 november 2013 10:58

Här är dagens outfits

Danskläderna/\
|

På bion ska jag ha de här linnet, från hollister

Den här koftan från hm, (de är min systers)

Och dem här crockers jeansen från jc

Av Ebba Lövgren - 30 november 2013 08:29

Godmorgon, hoppas ni sovit gott. De har iallafall jag! Idag blire dans, bio o ja en skön dag! Men nu ska jag käka men Goa frukost så hejdåå

Av Ebba Lövgren - 29 november 2013 22:38

Hej igen! Nu har jag krupit ner under mitt Justin täcke och bara kopplar av. Jag sover så otroligt dåligt om nätterna när jag tagit min medicin.(mot min jävla hosta som aldrig ger sig) så ikväll har jag inte tagit den så hoppas få sova hela natten så jag orkar med dagen imorgon.

Imorgon ska jag börja med att äta väldens goaste frukost, sen duscha, välja kläder till dansen och till bion. Se på bio med tildur, vi ska se catching fire. Alla säger att den är så himla bra så ja, vi får se! Nu är våran dans typ färdig, vi hade gruppträning från 15.30-18.30 tror jag. Jag var ju inte med i början så jag kom dit kl 16.15 som vanligt och stannade där t 6 för att vi fick sal till 7! Men nu ska jag försöka sova och imorgon kan de komma uppen dagens outfit! Hejdå

Av Ebba Lövgren - 29 november 2013 20:55

Här har ni andra videon så jaa! ha de bra ikväll så hörs vi imorgon 
 

Av Ebba Lövgren - 29 november 2013 20:48

Hej allla! jag är så sjukt glad över att de gick o ladda upp en video men ja, de var bara första delen :/ den andrs väntar jag ännu på man förhoppningsvis kan den funka ockås men ni får börja med att se en del av svaren! 
  Fett dålig video men ja, de får ni leva med, har nämligen ingen film kamera. nu ska jag vänta på den andra delen! så jaaa vi hörs snart! 

Av Ebba Lövgren - 28 november 2013 21:08

Här kommer inlägget om fråga stunden ville bara ge er lite info om hur de funkar på mina frågestunder:
*man får självklart vara anonym!
*Du kan fråga allt mellan himmel o jord!
*Jag kommer svara på din kommentar/fråga bara som bekräftelse att jag sett den!

Som sagt kommer svaren komma upp i videoinlägg imorgon kväll!

Fråga på nu'!

Av Ebba Lövgren - 28 november 2013 21:03

Hej! Min mobil har ju spruckit om jag inte sagt det så den ska in på lagning imorgon, iPhone fyran som är pappas funkade inte med mitt iPhone simkort bara för att den är registrerad som telia och jag har tele2 annars. Så ja nu har jag bara ipaden vilket är jävligt jobbigt för jag har bara internet när jag har wi-fi,... Men imorgon är de gruppträning! Vi börjar bli duktiga tycker jag, o snart är de tävling. Tiden bara springer iväg. Man hinner inte med allt man vill, eller är de bara jag? Aja jag hade tänkt köra någon liten Frågestund så i nästa inlägg kommer ni som vill få ställa frågor i kommentarerna som jag svarar på imorgon kväll i videoinlägg om jag hinner med! Ni får fråga vad som helst, kommer svara ärligt men ifall de blir för privat kommer jag strunta i frågan.

Idag fick jag resultatet på engelska provet, blev så besviken att jag höll på att börja gråta. Fick nämligen E...... Sen gjorde jag ett matte prov också, hoppas få någorlunda bättre betyg på de.

Idag har jag inga bilder så de är därför jag tar en frågestund! Aja precis efter detta inlägg kommer de andra om frågestunden! Hejdååå'!

Av Ebba Lövgren - 26 november 2013 21:25

Hejsan. Idag har vi haft "gruppträning" eller aa vi hade de ca 1 och en halv. Haha sen typ gjorde vi allt möjligt hos Nelly. Vi var inte hela gruppen, (Elin var inte med) men jag har iallafall haft jätte kul idag, jag har typ brist på vad jag ska skriva om, så jaa! Här kommer de lite bilder istället

Nellyyyyy och Claraaaa

Frejaaaa

Agnessss

Presentation


Hej! jag är en 12 årig tjej som älskar dans och mode, på min blogg får ni läsa om mitt liv, dansen, och ja mode!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha för grejer på bloggen ?
 Dagens outfit
 Frågestund
 Smink video
 Bara vanliga videos
 Eller fortsätta som jag gör

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Bara en liten biild av mig

   


Ovido - Quiz & Flashcards