Ebba.a.lovgren

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ebba Lövgren - 11 augusti 2013 22:42

Tjejen till höger är världens bästa tjej som skaptats! hon och jag är exakt likadan, hon förstår allt! ska bli så himla tråkigt att hon ska åka tillbaka till stockholm och jag till italien..... aja ska tvinga gullungen tillbaka till gotland snart igen, hon är kusin med wilma malmqvist (min bästa vän). har varit underbart att ha henne här.. väldigt ledsen över att behöva åka till italien fast ganska mysigt ändå;) ni kan följa mig på instagram om ni vill;) skriver namnen till ask, IG och kik där nedan sen:) men ni får tipsa om lite saker jag ska skriva om som jag skrev i förra inlägget. ni får ha det bra:) 


KIK: ebbis0117

instagram: ebbaabiieber

ask: ebbalovgren502

Av Ebba Lövgren - 11 augusti 2013 21:58

Hej alla! Nu är det så att ja,jag är as dålig på att blogga och att göra det ofta. Så om ni kunde ge lite tips om vad ni vill läsa om så skulle det varit jättebra! För om ni tycker det är roligt att läsa så blir det roligare för mig att skriva! Så skriv lite tips ?? puss hejdå :)

Presentation


Hej! jag är en 12 årig tjej som älskar dans och mode, på min blogg får ni läsa om mitt liv, dansen, och ja mode!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Translate

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha för grejer på bloggen ?
 Dagens outfit
 Frågestund
 Smink video
 Bara vanliga videos
 Eller fortsätta som jag gör

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Bara en liten biild av mig

   


Ovido - Quiz & Flashcards